Iubirea ne poate salva

Să ne iubim între noi,
N-a fost poruncă, a fost sfat,
Fiindcă TU liberi ne-ai creeat.
O,Doamne, nu te-am ascultat!
Și-acum suntem în suflet goi
Și-avem nevoi,multe nevoi.

Ai spus mereu:,,-Luați aminte! "
Și de dureri veți fi feriți,
Dar noi ne-am lăsat ispitiți
Și am îngenuncheat cuminți,
În fața celui care minte,
Uitând că Tu ne ești Părinte.

Când ți-ai trimis Fiul iubit
Să ne scape de prigoană,
Noi i-am făcut din spini coroană,
Și L-am uitat într-o icoană
Pe cruce, Doamne, răstignit.
Cât am greșit, cât am greșit!

Azi stăm cu lanțuri la picioare,
Împărți-ți în stăpâni și sclavi
De cei care se cred grozavi,
Ei prea puțini,noi prea firavi
Și doar iubind pe fiecare,
Vom mai putea primi salvare.

✍ Maricica Tîrșa





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Păcat de țară și urmași

Viață, m-ai făcut om mare

Omul a ales să tacă