Inimă, să fii atentă



Tu,  inimă, te scalzi în valuri de durere, 

Prin ceața vieții pășești adeseori tăcută, 

- ,,Când nu mai crezi, să cânți mai ai putere?"

Te-ntreb, fiindcă ești netedă, n-ai nicio cută. 


- Când ceața-mi dă târcoale , eu mă rog nu cânt.

Urmez vocea ce mă ghidează cu blândețe 

Și orice  îndoială risipită-i de vânt, 

Din rugăciune-mi iau putere și tandrețe. 


Te simt ades cum tremuri și pui lacăt la ușă, 

Apoi ridici zăvorul pentru cei  supărați, 

Aduni durerea  lor ,o transformi în cenușă

Și le spui  printre  lacrimi:-Nu intrați încălțați!


Ascultă  sfatul meu ,inimă, fii atentă, 

Viața-ți poate aduce multe  provocări, 

Iar lumea  uneori, e rece ,violentă,

Te calcă în picioare și n-are remușcări. 


✍ Maricica Tîrșa 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Păcat de țară și urmași

Viață, m-ai făcut om mare

Omul a ales să tacă